torsdag 3 oktober 2013

#SongOfTheDay: The Country Dark / Buttplug

Har varit lite bråda tider nu då jag varit musikchef på både X3M och YleX den senaste månaden, så bloggande dog lite i september. MEN - då jag i morse snubblade över den här skivan kände jag som ett tecken från ovan att det var dags att bryta tystnaden.

Det handlar om riktigt skitig, ful, rojsig, inhemsk garagerock då det är på allra bästa sätt! Bandet heter The Country Dark, låten heter Buttplug och är öppningsspåret på nya skivan Deadman's Handjob - bara att njuta! Åtminståne satt det riktigt bra för mig såhär när veckoslutet är så nära men ändå så långt borta...


PS: Brukar ju lägga in låtarna på min Song Of The Day Spotify-lista, men eftersom låten inte finns på Spotify så får det vara ogjort. De tidigare låtarna hittar ni dock här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar